Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dreaven | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian adresWarszawa zarejestrowany13.12.2006 @22:13:44 ostatnio na stronie26.10.2008 @18:27:09



zawsze czegos szukam..
rowniez przez fotografie ktora zdaje sie studnia bez dna.

nie lubie zdjec cytryn,nie lubie zdjec mostow,nie lubie zdjec kwiatkow,nie lubie zdjec psow,nie lubie zdjec... nie lubie banalnych zdjec po prostu,schematow typu popryskane woda jablko,wiem ze to text kultury symbol itp ale no bez jaj,nie naduzywajmy pewnych rzeczy..

nie rozumiem:
-zalosnych "mscicieli",co sie mszcza bo nie postawilem im rewelacji za jakies gowno.
-fanatyzmu.
-zdjec makro.(mimo iz staram sie zrozumiec)
-tool'a,mimo iz doceniam.
-textow theriona(czy ktokolwiek je rozumie?)
-kultu koszulek metalowych,i ogolnie wszelkich kultow<patrz pkt1>
-braku krytycyzmu co do wlasnej osoby i swojej tworczosci.
-prostactwa w zdjeciach (hamski bezczelny banal..)
-bezmyslnego usuwania cudzych zdjec.
-nie podpisywania sie modow pod usunietymi przez nich pracami.(to by sie mozna bylo od razu dowiedziec od odpowiedniego co i jak bylo zle tak naprawde z praca)
-swoich niektorych zachowan(ale to nie jest miejsce wiem xD )

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty36 komentarze443 posty na forum0

komputer / sprzęt
szmelc ;P głownie stary zenit ;]

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~persymonka    18.02.2008 @19:28:52
ale Ci szybko odpisuje co.
od sierpnia troche minelo.
po prostu jestem na innym koncie.
http://www.wrrredota.digart.pl
odezwij sie
~HamishArt    04.10.2007 @21:55:55
i co z tym komiksopomysłem??
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~HamishArt    08.09.2007 @15:54:38
oh, jak najbardziej działam intensywnie na DA.
z tym że na tym koncie ostatnio
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~camenae    28.08.2007 @10:29:36
och, dziękuję
pozostałość po babce.
czasem, jak widać, się przydaje.
~hendrixJ    28.08.2007 @00:28:17
starosc niekonies=cznie musi byc zla...staje teraz w obronie wszystkich mocherów hehehe
~Dreaven    27.08.2007 @11:06:59
:D
~HandsOfBlood    27.08.2007 @10:57:53
nie no ty za to masz naoprawde przemyslane zdjecia.
~camenae    26.08.2007 @13:36:32
cóż, w zamyśle było ucięcie spodeczka,
może rzeczywiście to błąd.
dzięki za konstruktywną ocenę ; )
~afflation    26.08.2007 @13:30:50
yy, powalone?
~Kail    26.08.2007 @13:25:16
Lądowanie bolesne, hehe
~agatkja    25.08.2007 @19:25:55
nie wiem co
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~Polak22    25.08.2007 @17:11:33
Ja byłem w tym roku w Grecji to tam są dopiero laski .. :P
_______
Wpadnij, ''rzuć okiem'', pomyśl i oceń ..... (: ***
~vielcerealny    25.08.2007 @16:58:04
staram sie jak moge.dziekuje barrdzoo
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~czepik    26.06.2007 @10:58:04
o też lubisz kalkulator...
~casse    15.05.2007 @23:07:28
o też słuchasz dżemu...
_______
zmienił mnie czas, zmieniły mnie łzy.
~dno    16.04.2007 @21:56:10
Gdzieś uciekł ?
~Alake    11.03.2007 @13:34:50
To co w komentarzu, aczkolwiek doszukac się można więcej. Ale to już pozostawiam odbiorcy ;p
~Alake    11.03.2007 @11:03:29
Za to mozna sie bawic licząc wszystkie wątki w pracy dzięki
~Dreaven    06.03.2007 @23:38:27
co on pierdoli help !
~CollMAr    06.03.2007 @22:45:26
hahah xD
~CollMAr    06.03.2007 @22:43:04
z tego co wiem tutaj sie mówi o tym co się odczuwa i co widzi. IMO to zdjęcie jest średnio nieciekawe. That's all Sebuś. Jak chcesz żebym Ci walił same reweli i pisał "cudowne" cały czas to nie ten adresik stary ^^. tyle. Jak wrzucisz coś co powali mnie na kolana to Ci to napiszę od serca "SEBEK TO JEST WYKURWIŚCIE ZAJEBISTE" ^^
~CollMAr    05.03.2007 @23:21:15
sry zagapiłem się ; P konkrety hmm kadr mało ciekawy i lekko nieostra fota. wiesz to takie foto "just like this". Moim zdaniem na tym zdjęciu się nic nie dzieje.
~nor    05.03.2007 @11:46:54
Jaki Andrzej? o_O
_______
KJD
^PokahontaZz    04.03.2007 @15:52:37
Andrzej dziękuje :D

widzę że słuchamy podobnej muzyki:D
i ja też uwielbiam Johnnego Bravo

pozdrawiam
_______
w moim ciele lawa .
~dno    04.03.2007 @13:38:40
wiem... ".to." - kiepskie to zdjęcie..
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt